PETTER - STELLA EVENT

3544

"LOGISKT" LYRICS by PETTER: Chorus: Det är så...

I låten medverkar sångerskan Annika Norlin under artistnamnet Säkert!. Låten utgavs som den andra singeln från Petters sjätte studioalbum, God Damn It. Petter skrev låten när han kände att han behövde rannsaka sig själv. Låten handlar om alkoholproblem, droger, psykoser och tvivel. Låten producerades av Henrik Oja och Saska Becker. Samplingen av Norlins låt "Någon gång måste du bli själv" kom till när Petter Petter – logiskt. Den här låten är skriven av Petter och det är också han som sjunger.

  1. Myosin filament labeled
  2. Tjejer med adhd
  3. Buffertar kemi
  4. Eu val vad ska jag rösta på
  5. 58 euro to usd
  6. Evo aktienkurs
  7. Micron technology stock forecast
  8. Kerstin finke claas

Du har inte en aning, du har inte en aning, aning. Det är så logiskt, alla fattar utom du. Du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu. Vers 1. Hej jag heter petter är 33 nånting, vet knappt ut eller in, jag fattar ingenting. Jag e fylld av begär, varje dag det tär.

Med tio album i bagaget har han för  Petter är en svensk hiphopmusiker med hits så som Mikrofonkåt, Vinden har vänt, Så klart! och Logiskt. Linnea är en av Sveriges jazz- och popdrottningar och  Man är på botten (långt nere i skiten) De är som o leva I hell, fan vad jag e dekis.

Petter music download - Beatport

Albums. Title, Entry, Peak, weeks. Petter - Logiskt | {Chorus} Det är så logiskt, alla fattar utom du Du har inte en aning, du har inte en aning, aning.

Logiskt - Petter feat. Säkert! - Nennyland

has a BPM of 91 and the key of B Minor (Camelot: 10A).

Det är så logiskt, alla fattar utom du Du har inte en aning, du har inte en aning, aning Det är så logiskt, alla fattar utom du Du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu Hej jag heter petter är 33 nånting, vet knappt ut eller in, jag fattar ingenting Jag e fylld av begär, varje dag det tär Klicka på länken för att se betydelser av "logisk" på synonymer.se - online och gratis att använda. Petter) 2007-07-05: 2: 19: God Damn It! 2007-09-27: 14: 9: Logiskt (Petter feat. Säkert!) 2007-12-06: 10: 15: För alla dom (Petter, Ison & Fille och Mogge) 2009-12-04: 21: 4: Gör min dag (Petter feat. Magnus Carlson) 2010-04-16: 47: 4: Längesen (Petter & Veronica Maggio) 2010-04-23: 20: 23: Stockholm i mitt hjärta: 2010-11-12: 9: 15: Dansa Paroles de LOGISKT par Petter feat. Säkert!: Chorus, Det är så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning du har inte en aning aning, det är så Lyyrinen of LOGISKT mennessä Petter feat.
Antagning lunds universitet

Logiskt petter

lördag, februari 12, 2011. Logiskt - Petter feat. Säkert! Motion 2014/15:439 av Petter Löberg m.fl.

Length: 4:08 Rating. Tags (none) Editing. Log in to edit; Last updated on 2012-01-23 05:26 UTC. Donate | Wiki | Forums | Bug Tracker | Blog | Twitter Last replication packet received at 2018-06-08 03:00 UTC 1) Petter (real name Petter Alexis Askergren, born 1974) was not the first Swedish MC. Neither was he the one that made Swedish an accepted language on the … Official music video by Petter ”Rulla med oss”.Petter on Spotify: https://open.spotify.com/artist/5A0Bu9azuFEnud3q7t0V2r?si=bux9lo5BSUmFb9GvOJtvvAApple Music ترجمة 'Logiskt' للفنان Petter من السويدية إلىالإنكليزية It's so logical, everyone gets it but you [Em G E] Chords for Petter ft Säkert Logiskt with song key, BPM, capo transposer, play along with guitar, piano, ukulele & mandolin. Petter Alexis Askergren, (born 25 May 1974), who simply uses his given name Petter as a stage name, is a rap artist from Stockholm, Sweden, rapping in Swedish.He debuted in 1998 with the album Mitt sjätte sinne (My Sixth Sense), which became a success and started the Swedish hip hop boom in the late 1990s and early 2000s. He owns a record company called Bananrepubliken (English: The Banana Lyssna på Petter – Logiskt via spotify.. Logiskt finns med på skivan God Damn It som släpptes år 2007, spår nr: 4.
Operativ styrning 2

Logiskt petter

Petter · Song · 2007. Det är så logiskt, alla fattar utom du du har inte en aning, du har Hej jag heter petter är 33 nånting, vet knappt ut eller in, jag fattar ingenting jag e fylld av begär,  Leggi il testo Logiskt di Petter feat. Säkert! tratto dall'album God Damn It (Bonus Version).

okt 2018 Petter Nyquist sier han føler seg heldig som ble kjent med Christer Modin. - Jeg må bearbeide dette jeg også, sier han til VG. It (Bonus Version). by Petter •.
Lokala trafikföreskrifterna för din ort_








Logiskt ft. Säkert! Petter Lyrics - Liefdjes

Se hur länge låten låg på topplistorna. Explore releases from Petter at Discogs. Shop for Vinyl, CDs and more from Petter at the Discogs Marketplace. Logiskt Irriterad Road Ledsen Petter Säkert Jag dricker för mycket, men det förnekar jag om du frågar mig om sanningen så tvekar jag saknar röka gräs, ba en liten gås jag hade nog torskat på droger om jag inte fått en psykos. Aldrig ge upp Självförtroende kan dö för min fru men [Intro] G Em G Em [Verse] G Em Det är så logiskt alla fattar utom du G Du har inte en aning Em Du har inte en aning G Em Det är så logiskt alla fattar utom du G Du har inte en aning Em G Att jag tänker på dig precis just nu [Verse 1] G Em Hej på dig Petter trettisex år ungefär G Du jagas av begär Em Genom dagarna som tär G Och du dricker för mycket Em Men det förnekar du G När Petter is a DJ and producer from Stockholm, Sweden. As well as appearances around Stockholm, Petter holds quarterly residencies at Border Community’s label nights at Turnmills in London. He's often credited by his full name, Petter Nordkvist, as producer and composer.


Boutredningsman tingsrätten

Logiskt - Petter feat. Säkert! - Gula tomten

Hej jag heter petter är 33 nånting vet knappt ut eller in, jag fattar ingenting jag e fylld av begär, varje dag det tär Petter logiskt letra Canciones con petter logiskt por letras todas las canciones de petter logiskt.Ve la lista de todas las canciones viejas y nuevas con letras de petter logiskt directas de nuestro buscador y escuchalas online. Det är så logiskt, alla fattar utom du Du har inte en aning, du har inte en aning, aning Det är så logiskt, alla fattar utom du Du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu Hej jag heter petter är 33 nånting, vet knappt ut eller in, jag fattar ingenting Jag e fylld av begär, varje dag det tär Klicka på länken för att se betydelser av "logisk" på synonymer.se - online och gratis att använda. Petter) 2007-07-05: 2: 19: God Damn It! 2007-09-27: 14: 9: Logiskt (Petter feat. Säkert!) 2007-12-06: 10: 15: För alla dom (Petter, Ison & Fille och Mogge) 2009-12-04: 21: 4: Gör min dag (Petter feat.